Autor |
Vydavateľ |
Licencia |
Vydanie |
Autor obálky |
Orkovia a trpaslíci rozširujú pôvodnú hru o dve nové fantasy rasy. Na hranie je nutná pôvodná hra. Hraním pôvodnej hry s rozšírením či s rozšíreniami sa hra predlžuje, pretože je v nej viac kariet. Taktiež je možné použiť niektoré rasy z tohto rozšírenia, zatiaľ čo sa niektoré karty z pôvodnej hry alebo z iného rozšírenia nepoužijú.
Trpaslíci sú starodávnou rasou, ktorá obýva tak podzemie, ako i niektoré pohoria. Ich podzemné chrámy sú veľkolepé a v boji vsádzajú na silnú obranu. Trpaslíci sú často tí, ktorí ustúpia ako poslední. Vedia však i dobre útočiť, predovšetkým vtedy, keď je ich v jednej formácii viac. Orkovia sú v mnohom ich opakom, a to predovšetkým pre zameranie na útok. Orkovia nie sú dobrí v obrane, ale ich útočné schopnosti sú veľkolepé. Vedia používať jed, majú svojich obľúbených nepriateľov a predovšetkým sa neboja výzvy jedného proti jednému.
3
2
1
10 |
OBJAVITEĽ trpaslíci |
8
2
1
15 |
SEKERNÍK trpaslíci |
8
2
1
15 |
KLADIVÁR trpaslíci |
s
|
b
|
b
|
|||
Dostane sa cez každú horu i jaskyňu
ak je táto karta vyložená, žiadny protivník nemá možnosť schovať sa |
Jeho sekera donútila nejedného orka ustúpiť
+ 2 obrana proti orkom + 4 útok proti orkom |
Jeho kladivo obľubuje nemŕtve kosti
+ 2 obrana proti nemŕtvym + 4 útok proti nemŕtvym |
8
1
1
11,5 |
OBRANCA trpaslíci |
1
1
1
15,5 |
OCHRANCA trpaslíci |
1
1
1
18,5 |
ZÚRIVEC trpaslíci |
|
p
|
|
|||
Preferuje obranu i útok vo formácii trpaslíkov
jednotka získa hod kockou navyše za každú jednotku rovnakej frakcie |
Preferuje obranu i útok vo formácii trpaslíkov
jednotka získa hod kockou navyše za každú jednotku rovnakej frakcie |
Padne v boji hodnom legiend ako hrdina
|
7
2
1
14 |
GRYF trpaslíci |
5
2
1
12 |
VEĽMOŽ trpaslíci |
4
1
1
7,5 |
SKAUT trpaslíci |
|
v
|
s
|
|||
Rýchlosť z neho nerobí ľahký terč
|
Autorita v jaskyniach vychádza na povrch
kým je táto jednotka vyložená, protihráč nemôže napadnúť inú jednotku |
Dostane sa cez každú horu i jaskyňu
ak je táto karta vyložená, žiadny protivník nemá možnosť schovať sa |
3
3
8
13,5 |
ORK VOJAK orkovia |
3
3
8
13,5 |
ORK BOJOVNÍK orkovia |
3
3
8
13,5 |
ORK ŠERMIAR orkovia |
|
|
b
|
|||
Nenávidí ľudí z ktorejkoľvek frakcie
+ 2 obrana proti ľuďom + 4 útok proti ľuďom |
Elfovia pozabíjali väčšinu jeho bratov
+ 2 obrana proti elfom + 4 útok proti elfom |
Dobre pozná slabé stránky trpaslíkov
+ 2 obrana proti trpaslíkom + 4 útok proti trpaslíkom |
3
2
6
10 |
ORK STRELEC orkovia |
1
2
1
17 |
VOJVODCA orkovia |
4
4
1
18 |
ORK VYZÝVATEĽ orkovia |
|
v
|
v
|
|||
Živý dôkaz, že výnimka potvrdzuje pravidlo
obranná streľba – obrana je zvýšená o hodnotu na najnižšej kocke |
Každá skupina orkov má svojho vodcu
kým je táto jednotka vyložená, protihráč nemôže napadnúť inú jednotku |
Nemá štít, ale má veľkú odvahu
kým je táto jednotka vyložená, protihráč nemôže napadnúť inú jednotku |
0
4
9
14 |
VRAH orkovia |
5
3
1
15,5 |
ZABIJAK orkovia |
8
3
1
18,5 |
GENERÁL Orkovia |
ú
|
ú
|
t
|
|||
Dokáže hádzať nože neuveriteľnou rýchlosťou
ak nepriateľská jednotka prežije útok, je otrávená a nemôže v ďalšom kole útočiť |
Sekerky napustené jedom sú jeho špecialita
ak nepriateľská jednotka prežije útok, je otrávená a nemôže v ďalšom kole útočiť |
Len málokto dokáže ovládať nekontrolovateľných
táto jednotka ruší efekt vyzývania a hráč si bude brať nové karty až pred útokom |
Stanislav Hoferek –
Fantasy súboj: Orkovia
a trpaslíci